Beğenmezseniz yapmazsınız hocam. Neden bazı konularda sürekli ağlamalı konular açılıyor bilmiyorum.
Adamın bütçesi odur, yapmak istediği şey odur. Yani sanki memleket meselesi gibi bakıyorum bazen konular sürekli ağlak şeyler...
Mesela bazen üye soru soruyor. Basit sorular yani.
Örneğin instagram'dan mail gelmiyor diyor...
Bu çokmu tecrübe istenen konular. Bunun için insanlardan 500 TL istendiğini biliyorum.
Cevap olarak; kullandığınız maile bir adet facebook adresi açın 10 dakika sonra instagramdan yeniden deneyin.