Konu
İşveren ve Ajansların Kötü Huyu
01-10-2023, 12:52:09
#1
sacilannurlar
Bir ajans sahibi yazılımcı olarak yazıyorum bunu.
Sevgili ajans ve işverenler, çok basitse eğer istedikleriniz kendiniz yapın veya yapay zeka kullanın.
Kimsenin emeğini öldürmeyin.