Bir ajans sahibi yazılımcı olarak yazıyorum bunu.
Sevgili ajans ve işverenler, çok basitse eğer istedikleriniz kendiniz yapın veya yapay zeka kullanın.
Kimsenin emeğini öldürmeyin.