• 30-05-2009, 15:21:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Edit
  • 30-05-2009, 15:25:48
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sen açacağın kadar açmışsın demekki birazda o açsın değilmi
  • 30-05-2009, 15:27:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen açacağın kadar açmışsın demekki birazda o açsın değilmi
    arkadaşın dediği gibi
  • 30-05-2009, 15:29:08
    #4
    Hımm...Durum vahim desene.Konuşacak bir konunuz kalmadıysa ne yapmayı düşünüyorsunuz artık ?

    Birinin bana açacak konusu kalmasa - hadi canım güle güle -der ardından mendil sallardım.

    Ortak ilgi alanlarınız yok mu,

    Kızın sevdiği konular neler mesela,

    Gündelik hayatı anlat, webde işlerin varsa onlardan söz et,

    Geleceğe dair planlarını beklentilerini tartış onunla,

    Sinemadan,filmlerden konuş mesela sevdiği film türüne göre konu üret, senaryo yazın beraber,

    Birlikte site açın, içerik geliştirin,

    Beraber makale yazın, sana fikir versin örneğin zevk alırsınız hem, eğlenceli olur beraber çalışmak,

    Ya da dışarı çıkın dolaşın biraz uçarılık yapın zillere basıp kaçın tüm gün buna gülün,

    Ne bileyim ama konuşacak konunun bitmesi gerçekten çok ilginç.Konudan bol ne var ya,olmadı beraber haber izleyin kavga edin.
  • 30-05-2009, 15:31:37
    #5
    teknohaberci yazmış herşeyi bizlere yazacak birşey kalmamış bunları yaparsın yaşamındanda zevk alırsın..
  • 30-05-2009, 15:41:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Edit
  • 30-05-2009, 15:44:28
    #7
    Sen de ona söyle, bana anlatmak istediğin var mı diye sor mesela Anlat dinlerim de.Anlatsın işte.Paylaşacak birşeyleriniz yoksa neden o kız senin hayatında ya da sen neden hala onun hayatındasın ?

    İletişim kurmadan anlaşmak henüz icad edilmedi sanıyorum
  • 30-05-2009, 15:48:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İletişim kurmadan anlaşmak henüz icad edilmedi sanıyorum
    Edildi edildi bizde de bazen o bişey söylüyor ben anlamadığımı belirtiyorum ya da şunu mu demek istedin diyorum o da "nasıl anlamak istersen" diyor. İletişim kurmadan da yaşanabiliyor yani
  • 30-05-2009, 15:50:06
    #9
    drHyde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edildi edildi bizde de bazen o bişey söylüyor ben anlamadığımı belirtiyorum ya da şunu mu demek istedin diyorum o da "nasıl anlamak istersen" diyor. İletişim kurmadan da yaşanabiliyor yani
    Bir süre sonra, aşkın telepatik etkisi geçince iletişim şart oluyor.Konuşmadan,tartışmadan,kendini ifade etmeden anlaşılmıyorsun.Anlaşılmayı bekleyen ama anlatmayan terk ediliyor.