Edildi edildi

bizde de bazen o bişey söylüyor ben anlamadığımı belirtiyorum ya da şunu mu demek istedin diyorum o da "nasıl anlamak istersen" diyor. İletişim kurmadan da yaşanabiliyor yani
Bir süre sonra, aşkın telepatik etkisi geçince iletişim şart oluyor.Konuşmadan,tartışmadan,kendini ifade etmeden anlaşılmıyorsun.Anlaşılmayı bekleyen ama anlatmayan terk ediliyor.