Sen de ona söyle, bana anlatmak istediğin var mı diye sor mesela

Anlat dinlerim de.Anlatsın işte.Paylaşacak birşeyleriniz yoksa neden o kız senin hayatında ya da sen neden hala onun hayatındasın ?
İletişim kurmadan anlaşmak henüz icad edilmedi sanıyorum