• 30-05-2009, 15:54:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir süre sonra, aşkın telepatik etkisi geçince iletişim şart oluyor.Konuşmadan,tartışmadan,kendini ifade etmeden anlaşılmıyorsun.Anlaşılmayı bekleyen ama anlatmayan terk ediliyor.
    Sanırım dediğin senaryo işlemekte, çünkü aynı şekilde zihin okumam isteniyor ama bende de o yetenek henüz yok maalesef. 2 gündür ben de saldım çayıra mevlam kayıra... bakalım sonumuz ne olacak
  • 30-05-2009, 15:57:24
    #11
    drHyde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım dediğin senaryo işlemekte, çünkü aynı şekilde zihin okumam isteniyor ama bende de o yetenek henüz yok maalesef. 2 gündür ben de saldım çayıra mevlam kayıra... bakalım sonumuz ne olacak
    Ne yapalım.Bize de hayat öğretti.Yaşadık ki biliyoruz,biliyoruz ki söylüyoruz

    Tecrübelerden ders alıp artık herşeyi konuşmak gerektiğini düşünüyor,konuşuyoruz.

    Konu sahibi arkadaşım, sen de konuşa konuşa anlaşmanın yollarına bak.Olmuyorsa zorlama,konuşacak birşey kalmamışsa, bitmiş demektir.
  • 30-05-2009, 16:16:37
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Edit
  • 30-05-2009, 16:33:02
    #13
    Gani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öğrenmeye başladım az da olsa
    Özel mesajda yazdıklarımı uygula.Gerisi sorun olmaz.

    Mutluluklar..
  • 30-05-2009, 16:46:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci en güzelinden açıklama yapmış.Uygularsan sorun kalmaz büyük ihtimal.Ama kız bu sonucta hergun nasıl bır problemle karsına çıkar bılınmez.
  • 30-05-2009, 17:02:20
    #15
    bazen susmak en güzelidir.
  • 30-05-2009, 17:14:46
    #16
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazen susmak en güzelidir.
    Katılıyorum , ayrıca;onunla sürekli bir yararı olmayacak şeyler konuşuyorsanız günlük ne yaptın , ne ettin vs. ise sadece bence boşa vakit kaybediyorsun.
  • 30-05-2009, 17:17:03
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şahsım adına konuşuyorum, konuşacak konumu kalmadı bırakın gözler konuşsun
  • 30-05-2009, 18:34:06
    #18
    1-2 filme gidin ordan konuşursunuz birde kızın usta olduğı birşey varsa bana öğretirmisin/anlatırmısın de sıkılmadan anlatır...