Sanırım dediğin senaryo işlemekte, çünkü aynı şekilde zihin okumam isteniyor ama bende de o yetenek henüz yok maalesef. 2 gündür ben de saldım çayıra mevlam kayıra...

bakalım sonumuz ne olacak
Ne yapalım.Bize de hayat öğretti.Yaşadık ki biliyoruz,biliyoruz ki söylüyoruz
Tecrübelerden ders alıp artık herşeyi konuşmak gerektiğini düşünüyor,konuşuyoruz.
Konu sahibi arkadaşım, sen de konuşa konuşa anlaşmanın yollarına bak.Olmuyorsa zorlama,konuşacak birşey kalmamışsa, bitmiş demektir.