deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazen susmak en güzelidir.
Katılıyorum , ayrıca;onunla sürekli bir yararı olmayacak şeyler konuşuyorsanız günlük ne yaptın , ne ettin vs. ise sadece bence boşa vakit kaybediyorsun.