Konu
Ya kıza artık açıcak konu bulamıyorum
30-05-2009, 17:14:46
#16
LincolnSamet
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bazen susmak en güzelidir.
Katılıyorum , ayrıca;onunla sürekli bir yararı olmayacak şeyler konuşuyorsanız günlük ne yaptın , ne ettin vs. ise sadece bence boşa vakit kaybediyorsun.