teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir süre sonra, aşkın telepatik etkisi geçince iletişim şart oluyor.Konuşmadan,tartışmadan,kendini ifade etmeden anlaşılmıyorsun.Anlaşılmayı bekleyen ama anlatmayan terk ediliyor.
Sanırım dediğin senaryo işlemekte, çünkü aynı şekilde zihin okumam isteniyor ama bende de o yetenek henüz yok maalesef. 2 gündür ben de saldım çayıra mevlam kayıra... bakalım sonumuz ne olacak