• 28-09-2023, 23:33:44
    #19
    demek ki sen türklük nedir kavrayamamışsın,
    yurt dışında yaşıyorsan türklüğünü savunmana gerek yok zaten mülteciyim desen yeterli.
    • Egemircey
    Egemircey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-09-2023, 23:34:05
    #20
    Erdoğan gunakin bende senin ne yapmaya çalıştığını anlamış değilim hayatında sana bende bayagi bi bol şans dilerim
  • 28-09-2023, 23:34:17
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi yaptiklarinizla, basardiginizla gurur duyun, yuzlerce yil once o topraklarda yasayanlarin yaptiklariyla degil... Yoksa bu baskanin s.....yle gerdege girmekten farki yok!
    Turkiyeden veya Zimbabveden veya Mali'n geliyorum demek utanilacak bir sey degil. Sonucta insan dogdugu ve buyudu topraki secemiyor.
    Kendi yaptıklarımlada gurur duyuyorum, atalarımın yaptıklarıyla da gurur duyuyorum burada utanılacakyada yanlış olan hiçibirşey yok.
  • 28-09-2023, 23:35:22
    #22
    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erdoğan gunakin bende senin ne yapmaya çalıştığını anlamış değilim hayatında sana bende bayagi bi bol şans dilerim
    Teşekkür ederim egemircey
  • 28-09-2023, 23:37:23
    #23
    erdogan_gunakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar basit bir soruyu bile kötü niyetli bir tartışma mevzusuna çevirebiliyorsanız hayatınızda gerçekten size bol şans dilerim.
    Kötü niyetli yaklaşan yok gerici bir davranış olduğunu söylüyorsunuz karşı tavırda da "kötü niyetli bir tartışmaya çeviriyorsunuz " diyorsunuz.
    Size de bol şans
  • 28-09-2023, 23:39:56
    #24
    Gittiğim ülkelerde, soranlara Türk olduğumu söyledim ve hiçbir zaman utanç duygusu yaşamadım. Kimseden de ırkçılık vs görmedim. Sen gittiğin yerde nasıl davranışlarda bulunursan ona göre karşılığını alırsın.
  • 28-09-2023, 23:44:55
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Havalimanında genelde yaşıyorum bu problemi, Türklerden o kadar çok bıkmışlarki herkesi güler yüzle karşılarken türk pasaportunu gördüklerinde o kadar zoraki gülümsüyorlarki.
    Hangi ülke hocam bu? Merak ettim..
  • 28-09-2023, 23:47:43
    #26
    Üyeliği durduruldu
    avrupada türk demek arap demektir, türklere middle eastern gözüyle bakıyorlar. sen ne olursa olsun türküm diyeceksin. çünkü türklere zaten ortadoğulu olarak bakarlarken, birde münafıklığa kalkarsan iyice ezik olursun. sana saygı duyacakları varsa da duymazlar. onun için batılıların yanında batılılar gibi davranmayın, adınız selin ise "sıliiin" demeyin. türk gibi davranın. o zaman özgüveninize, tutkunuza saygı duyarlar. kozmopolit yerlerde durum farklı olabilir. ama batılı milli devletler böyle.
  • 29-09-2023, 00:35:33
    #27
    AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avrupada türk demek arap demektir, türklere middle eastern gözüyle bakıyorlar. sen ne olursa olsun türküm diyeceksin. çünkü türklere zaten ortadoğulu olarak bakarlarken, birde münafıklığa kalkarsan iyice ezik olursun. sana saygı duyacakları varsa da duymazlar. onun için batılıların yanında batılılar gibi davranmayın, adınız selin ise "sıliiin" demeyin. türk gibi davranın. o zaman özgüveninize, tutkunuza saygı duyarlar. kozmopolit yerlerde durum farklı olabilir. ama batılı milli devletler böyle.
    kral batılıların yanına batılı gibi davrandın ki bu kadar iyi biliyorsun ya da bir yerlerden mi sıkıyorsun.