demek ki sen türklük nedir kavrayamamışsın,
yurt dışında yaşıyorsan türklüğünü savunmana gerek yok zaten mülteciyim desen yeterli.
Yurt dışında Türk'üm demeye utanmak?
51
●2.224
- 28-09-2023, 23:34:17Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi yaptıklarımlada gurur duyuyorum, atalarımın yaptıklarıyla da gurur duyuyorum burada utanılacakyada yanlış olan hiçibirşey yok.
- 28-09-2023, 23:35:22Teşekkür ederim egemirceyEgemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2023, 23:37:23Kötü niyetli yaklaşan yok gerici bir davranış olduğunu söylüyorsunuz karşı tavırda da "kötü niyetli bir tartışmaya çeviriyorsunuz " diyorsunuz.erdogan_gunakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size de bol şans - 28-09-2023, 23:44:55Üyeliği durdurulduHangi ülke hocam bu? Merak ettim..Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2023, 23:47:43Üyeliği durdurulduavrupada türk demek arap demektir, türklere middle eastern gözüyle bakıyorlar. sen ne olursa olsun türküm diyeceksin. çünkü türklere zaten ortadoğulu olarak bakarlarken, birde münafıklığa kalkarsan iyice ezik olursun. sana saygı duyacakları varsa da duymazlar. onun için batılıların yanında batılılar gibi davranmayın, adınız selin ise "sıliiin" demeyin. türk gibi davranın. o zaman özgüveninize, tutkunuza saygı duyarlar. kozmopolit yerlerde durum farklı olabilir. ama batılı milli devletler böyle.
- 29-09-2023, 00:35:33kral batılıların yanına batılı gibi davrandın ki bu kadar iyi biliyorsun ya da bir yerlerden mi sıkıyorsun.AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi yaptıklarımlada gurur duyuyorum, atalarımın yaptıklarıyla da gurur duyuyorum burada utanılacakyada yanlış olan hiçibirşey yok.