Gittiğim ülkelerde, soranlara Türk olduğumu söyledim ve hiçbir zaman utanç duygusu yaşamadım. Kimseden de ırkçılık vs görmedim. Sen gittiğin yerde nasıl davranışlarda bulunursan ona göre karşılığını alırsın.