Bu kadar basit bir soruyu bile kötü niyetli bir tartışma mevzusuna çevirebiliyorsanız hayatınızda gerçekten size bol şans dilerim.
Kötü niyetli yaklaşan yok gerici bir davranış olduğunu söylüyorsunuz karşı tavırda da "kötü niyetli bir tartışmaya çeviriyorsunuz " diyorsunuz.
Size de bol şans