Kendi yaptiklarinizla, basardiginizla gurur duyun, yuzlerce yil once o topraklarda yasayanlarin yaptiklariyla degil... Yoksa bu baskanin s.....yle gerdege girmekten farki yok!
Turkiyeden veya Zimbabveden veya Mali'n geliyorum demek utanilacak bir sey degil. Sonucta insan dogdugu ve buyudu topraki secemiyor.

Kendi yaptıklarımlada gurur duyuyorum, atalarımın yaptıklarıyla da gurur duyuyorum burada utanılacakyada yanlış olan hiçibirşey yok.