AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
avrupada türk demek arap demektir, türklere middle eastern gözüyle bakıyorlar. sen ne olursa olsun türküm diyeceksin. çünkü türklere zaten ortadoğulu olarak bakarlarken, birde münafıklığa kalkarsan iyice ezik olursun. sana saygı duyacakları varsa da duymazlar. onun için batılıların yanında batılılar gibi davranmayın, adınız selin ise "sıliiin" demeyin. türk gibi davranın. o zaman özgüveninize, tutkunuza saygı duyarlar. kozmopolit yerlerde durum farklı olabilir. ama batılı milli devletler böyle.
kral batılıların yanına batılı gibi davrandın ki bu kadar iyi biliyorsun ya da bir yerlerden mi sıkıyorsun.