PBNmaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20 dakika da 3 Trafik Cezası | Rekor mu?
53
●3.310
- 20-09-2023, 15:43:01İnteraktif vergi dairesinden tebligatlar kısmına girin oradan size gelen tebligatın içerisinde görüntüleri oluyor.
- 20-09-2023, 16:50:37Bu bildiğiniz şehir efsanesi maalesef hocam takıldığınız her kameradan ceza yersiniz. Bu efsanenin çıkış noktası nedir bilmiyorum ama çok hızlı yayıldıBarlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana da Nisan ayından kırmızı ışık ihlali Temmuz ayından da e5 üzerinde 80 km ile ceza yollamışlar geçen hafta. - 20-09-2023, 16:52:57Eskiden böyle bir uygulama vardı. Günde sadece 1 ceza yiyordunuz. Çok fazla suistimal edilmeye başlandı, herkes yola çıkarken ufak bir ceza yiyip öyle gidiyordu. Özellikle ticari araçlar çok yapıyordu. Daha sonra kaldırıldı.ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2023, 17:32:50Mantıken bakınca günde tek ceza yemek saçma zaten. Yakın yerlerde olsa neyse ama 400-500 km git, tek ceza doğru değil.
Ayrıca 120-150 hızlı hocam. Zaten max limit belirli yollarda 140km. - 20-09-2023, 17:56:03Afyon-isparta-antalya arasinda ara ara ortalama hiz tespit radarlari kurulmus.Orada max 120km gecmemek gerek.Siz hiz limitlerinin uzerine cikinca oradaki sabit radarlara takilmissiniz.Uyari tabelalari ve nekadar km mesafe hiz siniri oldugu yaziyor.Tekrar gitmeniz gerekirse dikkat edin hocam.Gecmis olsun.
- 20-09-2023, 17:57:19Muhtemelen tekrar gitmem, gidersem oradan gitmem. 20 dakikada 3 ceza yediğimi hiç bir zaman unutmayacağımWebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2023, 22:01:19110luk yolda %10 geçip %30la ceza yemişsiniz, izmir - istanbul otoyolları gibi ücretli yollar hariç, şehir dışı otoyollar da hız sınırı 110, tahminimce siz 150 ile yakalanmışsınız.