Mantıken bakınca günde tek ceza yemek saçma zaten. Yakın yerlerde olsa neyse ama 400-500 km git, tek ceza doğru değil.
Ayrıca 120-150 hızlı hocam. Zaten max limit belirli yollarda 140km.