ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu bildiğiniz şehir efsanesi maalesef hocam takıldığınız her kameradan ceza yersiniz. Bu efsanenin çıkış noktası nedir bilmiyorum ama çok hızlı yayıldı

Bana da Nisan ayından kırmızı ışık ihlali Temmuz ayından da e5 üzerinde 80 km ile ceza yollamışlar geçen hafta.
Eskiden böyle bir uygulama vardı. Günde sadece 1 ceza yiyordunuz. Çok fazla suistimal edilmeye başlandı, herkes yola çıkarken ufak bir ceza yiyip öyle gidiyordu. Özellikle ticari araçlar çok yapıyordu. Daha sonra kaldırıldı.