• 17-09-2023, 22:35:33
    #46
    Ulkenin %10 mekanlara gitse zaten mekanlar dolar!
    Mekanlari full gorunce millet sanki herkes mekanlara aktigini sanir....
    • arenpi
    • OzgurAlp
    arenpi ve OzgurAlp bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 17-09-2023, 22:37:06
    #47
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buun diyenlerin de çoğunda ya bankada faizde parası var yaad kur korumada
    benim var 3milyon param hatta yarısını gecen ay cekdim. yemin ederim bozdurdugum doları alamadım sen ne anlatiyon
  • 17-09-2023, 22:38:12
    #48
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulkenin %10 mekanlara gitse zaten mekanlar dolar!
    Mekanlari full gorunce millet sanki herkes mekanlara aktigini sanir....
    mekan dediğimizde çay kahve içiyor millet ha. maybacklere binenleri görmüyoruz
  • 17-09-2023, 22:40:39
    #49
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim var 3milyon param hatta yarısını gecen ay cekdim. yemin ederim bozdurdugum doları alamadım sen ne anlatiyon
    farkettim ki boşa anlatıyom
  • 17-09-2023, 22:41:59
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstagrama giriyorsun herkes lük hayatlar yaşıyor en azından en lük yaşamayanı hergün lüks cafelerde, dışarı çıkıyorsun güzel eğlenmek yaşamak çok pahalı ama mekanlara cafelere barlara kahvelere baktığında full çekiyor herkesin son model arabası var ama sen bazen sigara alacak parayı bulamıyorsun borçlarım olmasın karnım tok olsun yeter diyorsun garip cidden bu ekonomide nasıl bu zenginlik

    Şaka gibi ya adama bak kafeye diskoya gidene lüks hayat yasıyor diyor
  • 17-09-2023, 22:43:02
    #51
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farkettim ki boşa anlatıyom
    Boş boş konusuyorsun neyse yazmıycam daha bişeyleri karalarken az araştırma yap.
  • 17-09-2023, 22:44:15
    #52
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş boş konusuyorsun neyse yazmıycam daha bişeyleri karalarken az araştırma yap.
    fabrika aynı
  • 17-09-2023, 23:02:28
    #53
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes aynı şeyi söylüyor. onlar zaten bu ülkede kur korumalıya para yatıranların, yada yüzde 45 faizle bankaya para yatıranların çocukları. sürekli bunu örnek vermenin anlamı yok.

    ayrıca bu lüks içinde yaşayanlar zaten mevcut hükümete yakın olan kesimin çocukları. yani gariban guraba yine gariban guraba. zenginlere bakıp çocuğuna pantolon alamadığı için inhitar eden babaları unutmamak lazım, yada çocuğunun eline fön makinesini verip yan odada kendini asan anneleri.
    bir kısım zevkü sefa içinde yaşıyor die herkesi öyle sanmamak lazım.
    Hocam naptınız böyle a parti zengin b parti fakir gibi yazmışsınız
  • 17-09-2023, 23:03:41
    #54
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam naptınız böyle a parti zengin b parti fakir gibi yazmışsınız
    mülakat kalkmalı