Ulkenin %10 mekanlara gitse zaten mekanlar dolar!
Mekanlari full gorunce millet sanki herkes mekanlara aktigini sanir....
Herkes lüks içinde yaşıyor bence
84
●4.790
- 17-09-2023, 22:37:06benim var 3milyon param hatta yarısını gecen ay cekdim. yemin ederim bozdurdugum doları alamadım sen ne anlatiyonarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2023, 22:38:12mekan dediğimizde çay kahve içiyor millet ha. maybacklere binenleri görmüyoruzMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2023, 22:40:39farkettim ki boşa anlatıyomRauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2023, 22:41:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka gibi ya adama bak kafeye diskoya gidene lüks hayat yasıyor diyor
- 17-09-2023, 22:43:02Boş boş konusuyorsun neyse yazmıycam daha bişeyleri karalarken az araştırma yap.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2023, 23:02:28Hocam naptınız böyle a parti zengin b parti fakir gibi yazmışsınızarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle