• 17-09-2023, 19:16:42
    #10
    Hocam nefes almadan okudum. Az aralara nokta serpiştirseydin gözünü seveyim

    Empati kur. Senin birine geç cevap verme nedenin ne olabilir? Açıkçası ben çokta takmadığım birine geç cevap veririm. Hele ki bu iş yerinden birileri falansa. Buda buna benzer bir şey. Şayet bu böyle diye de insanları cephe almayın. Anladığım kadarıyla bitmiş bir ilişki için kız rica minnet sana yazmış. "Bir söz vardır. Hiç birşey eskisi gibi olmayacak" diye. Her ne kadar biten ilişkiler yeniden başlasa bile ardında birçok yara bırakır. Elbet birgün o yara tekrar açılır ve oradan tekrar kanar. Yani demem o ki, ısrar etme. Bittiyse bitmiştir. Karşımızdakiler bizi reddetti diye onlara kızma hakkımız yok. Bence ilişkiyi bitir konu kapansın.
  • 17-09-2023, 19:18:39
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayı anlayanlar bana da anlatsın
    Merhabalar bir sorum olacak. Bir sevgilim vardı ayrılmıştık Whatsapp'tan barışmak için yazdım. Düşüneceğim dedi. Whatsapp'tan mesaj gönderdim mesajlarıma bakmadı. Bakmadığı sırada Twitter'a başka erkekle konuşmasını tweet attı. 2 Gün sonra wp'den geri dönüş sağladı yazamadım dedi.

    Şimdi tiktok'ta bir videosu önüme çıktı. Sırf sohbet uzasın diye bütün gün mesajına bakmadığım çocuğa ne yalan uydursam diye düşünüyorum konseptinde bir video atmış. Bir kız sizce sohbet uzasın diye mi yoksa çokta umrunda olmadığım içn mi çok geç cevap verir ?
  • 17-09-2023, 19:20:43
    #12
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Nedemek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar bir sorum olacak. Bir sevgilim vardı ayrılmıştık Whatsapp'tan barışmak için yazdım. Düşüneceğim dedi. Whatsapp'tan mesaj gönderdim mesajlarıma bakmadı. Bakmadığı sırada Twitter'a başka erkekle konuşmasını tweet attı. 2 Gün sonra wp'den geri dönüş sağladı yazamadım dedi.

    Şimdi tiktok'ta bir videosu önüme çıktı. Sırf sohbet uzasın diye bütün gün mesajına bakmadığım çocuğa ne yalan uydursam diye düşünüyorum konseptinde bir video atmış. Bir kız sizce sohbet uzasın diye mi yoksa çokta umrunda olmadığım içn mi çok geç cevap verir ?
    Teşekkürler çeviri için üstadım
  • 17-09-2023, 19:28:53
    #13
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler çeviri için üstadım
    Konuyla ilgili şu anlamlı şarkıyı bırakıyorum. Bende defalarca okudum da bir yorum çıkardım. Şimdi herşeyi o kız onun. Bak bende anlatayım.

    Lise 2'de başka bir sınıfa geçtik. Bir baktım ilkokulda aşık olduğum kız. Lan dedim şimdi ben bu kıza açılırsam geri kalan 2 senem heba olur. Şimdi reddeder diye düşünüyorum. Kız o 2 yılda 11 kişiyle çıktı. Geçtim onu hepsini saydım saf gibi Son sınıf mezun olduk. Açılacağım artık kıza. Gittim yanına şey dedi. Evet o tahmin ettiği şeyi dedi. "Serhat ben seni arkadaşım olarak görüyorum. "

    Ortamdan ayrıldım şey diye sevinmiştim. İyi ki lise 2'de teklif etmemişim.

    Yani konuyu açan arkadaşım, neler gelip neler geçecek. Bana bunu o zamanlar söylemişlerdi. Ama tabi ki o zamanlar aşkın gözü kör olsun mantıklı düşünemiyorsun ki. O zamanlar tuşlu telefon var. Bir titrerdi karşı odadan duyardın. Ey gidi günler. O mesaj beklemeler falan. Ne ara büyük arkadaş ya.


    https://www.youtube.com/watch?v=KAoMJV5kZ0k
  • 17-09-2023, 19:31:19
    #14
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla ilgili şu anlamlı şarkıyı bırakıyorum. Bende defalarca okudum da bir yorum çıkardım. Şimdi herşeyi o kız onun. Bak bende anlatayım.

    Lise 2'de başka bir sınıfa geçtik. Bir baktım ilkokulda aşık olduğum kız. Lan dedim şimdi ben bu kıza açılırsam geri kalan 2 senem heba olur. Şimdi reddeder diye düşünüyorum. Kız o 2 yılda 11 kişiyle çıktı. Geçtim onu hepsini saydım saf gibi Son sınıf mezun olduk. Açılacağım artık kıza. Gittim yanına şey dedi. Evet o tahmin ettiği şeyi dedi. "Serhat ben seni arkadaşım olarak görüyorum. "

    Ortamdan ayrıldım şey diye sevinmiştim. İyi ki lise 2'de teklif etmemişim.

    Yani konuyu açan arkadaşım, neler gelip neler geçecek. Bana bunu o zamanlar söylemişlerdi. Ama tabi ki o zamanlar aşkın gözü kör olsun mantıklı düşünemiyorsun ki. O zamanlar tuşlu telefon var. Bir titrerdi karşı odadan duyardın. Ey gidi günler. O mesaj beklemeler falan. Ne ara büyük arkadaş ya.


    https://www.youtube.com/watch?v=KAoMJV5kZ0k
    Aşk her insanın yolundan geçiyor hocam maalesef güzel ve acı bir tecrübe olarak geride kalıyor.
    1.5 senelik ilişkim bitti benimde geçen günlerde ne yapalım öyle olacağı varmış oldu üzüldüm mü tabi üzüldüm ama yaşımız genç yolumuza bakmak lazım
  • 17-09-2023, 20:05:31
    #15
    hocam muhtemelen 17-19 yaşlarındasın bu kızlar 7den70e böyledir. Sana değer veren bir kız her zaman mesaj atmak için boşluk bulur farklı sosyal medya kanallarına girebilecek kadar vakti olup sana vakit ayıramıyor ise zaten seni zerre umursamıyordur. İlgisiz kaldığı dönemlerde senden ilgi çekip ilk fırsatta yine kekoların yanına atacaktır kendini sana da cevap vermeyip öyle oldu böyle oldu diyecektir. Zira ben ciddi ilişki tavsiyesi veremem çorap değişir gibi kız değiştiren biriyim ciddi ilişki arayışım yok günümüzde ciddi ilişki yapılacak kızda yok. sevgilisinin yanından çıkıp benim yanıma gelen kızları görünce zaten ciddi ilişkiden kendimi epey bir uzaklaştırdım. Tavsiye değil fakat bu olay böyledir kimse kimseye günde bir kaç kelam mesaj atacak kadar meşgul değildir. Bir şey sorduğunda ettiğinde sen, senin gibi sorular ile cevap vermiyor ise de zaten o kızdan hiç olmaz.
  • 17-09-2023, 20:06:34
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "cokta umrunda olmadığım için mi cok geç cevap verir" sadece burayı anladım evet umurunda olmadığınız için geç yanıt verir