Teşekkürler çeviri için üstadım
Konuyla ilgili şu anlamlı şarkıyı bırakıyorum.

Bende defalarca okudum da bir yorum çıkardım. Şimdi herşeyi o kız onun. Bak bende anlatayım.
Lise 2'de başka bir sınıfa geçtik. Bir baktım ilkokulda aşık olduğum kız. Lan dedim şimdi ben bu kıza açılırsam geri kalan 2 senem heba olur. Şimdi reddeder diye düşünüyorum. Kız o 2 yılda 11 kişiyle çıktı. Geçtim onu hepsini saydım saf gibi

Son sınıf mezun olduk. Açılacağım artık kıza. Gittim yanına şey dedi. Evet o tahmin ettiği şeyi dedi. "Serhat ben seni arkadaşım olarak görüyorum. "
Ortamdan ayrıldım şey diye sevinmiştim. İyi ki lise 2'de teklif etmemişim.
Yani konuyu açan arkadaşım, neler gelip neler geçecek. Bana bunu o zamanlar söylemişlerdi. Ama tabi ki o zamanlar aşkın gözü kör olsun mantıklı düşünemiyorsun ki.

O zamanlar tuşlu telefon var. Bir titrerdi karşı odadan duyardın. Ey gidi günler. O mesaj beklemeler falan. Ne ara büyük arkadaş ya.
https://www.youtube.com/watch?v=KAoMJV5kZ0k