Merhabalar bir sorum olacak. Bir sevgilim vardı ayrılmıştık Whatsapp'tan barışmak için yazdım. Düşüneceğim dedi. Whatsapp'tan mesaj gönderdim mesajlarıma bakmadı. Bakmadığı sırada Twitter'a başka erkekle konuşmasını tweet attı. 2 Gün sonra wp'den geri dönüş sağladı yazamadım dedi.
Şimdi tiktok'ta bir videosu önüme çıktı. Sırf sohbet uzasın diye bütün gün mesajına bakmadığım çocuğa ne yalan uydursam diye düşünüyorum konseptinde bir video atmış. Bir kız sizce sohbet uzasın diye mi yoksa çokta umrunda olmadığım içn mi çok geç cevap verir ?
Teşekkürler çeviri için üstadım