Hocam nefes almadan okudum. Az aralara nokta serpiştirseydin gözünü seveyim

Empati kur. Senin birine geç cevap verme nedenin ne olabilir? Açıkçası ben çokta takmadığım birine geç cevap veririm. Hele ki bu iş yerinden birileri falansa. Buda buna benzer bir şey. Şayet bu böyle diye de insanları cephe almayın. Anladığım kadarıyla bitmiş bir ilişki için kız rica minnet sana yazmış. "Bir söz vardır. Hiç birşey eskisi gibi olmayacak" diye. Her ne kadar biten ilişkiler yeniden başlasa bile ardında birçok yara bırakır. Elbet birgün o yara tekrar açılır ve oradan tekrar kanar. Yani demem o ki, ısrar etme. Bittiyse bitmiştir. Karşımızdakiler bizi reddetti diye onlara kızma hakkımız yok. Bence ilişkiyi bitir konu kapansın.