Bu sabah kahvaltıda kavurmalı yumurta yiyecektim. Dün annemler kavurma almışlar bir marketten, kapalı bir paket içinde bilirsiniz o tarz kavurmaları. Bir tadına baktım inanılmaz acı geldi ama bu baharat acısı falan değil, bozuk acı bir tat. Neyse dedim herhalde tadı böyle yine yedim ama yok bu normal bir tat değil. Kavurmanın paketi çöpe atılmış baktım pakete hiçbir yerde son kullanma tarihi yazmıyor. arkasına baktım ettim iyice nerede gördüm son kullanma tarihini biliyor musunuz? Üzerine yapıştırılan fiyat etiketinin altındaymış, arka taraftan bakınca fark ettim. Üzerini etiket ile kapatmışlar SKT'nin. İnanılmaz bir olay gerçekten. Annem bunu almış genelde bakmaz SKT'ye falan, üç gün geçmiş üzerinden... Et bu et, et ve süt ürünleri direkt SKT geçti mi öldürür insanı. 80 TL fazla kazanacağım diye yaptığı kurnazlığa bakar mısın her kimse bunu yapan. Ben fark etmesem belki annem falan yiyecek hiç tadına dikkat etmeden.
Ülkemizde şu an yazamıyorum forum kuralları gereği ama çok aşağılık insanlar mevcut lütfen mutlaka ama mutlaka her şeyin SKT'sine STT falan bakın. Üzerine böyle etiket yapıştırabilirler, iyice kontrol edin.
Market Çalışanının Cinayete Teşebbüsü
28
●1.870
- 11-09-2023, 13:22:08
- 11-09-2023, 13:33:58Üyeliği durduruldumalesef böyle yaratıklar çok benzer şey benim başıma da geldi tavuk ürününde tam son kullanma tarihinin üzerine etiket yapıştırmışlar. tüm apartmanı bir koku sarınca anladım ambalajından çıkartana kadar herşey normaldi ambalajı açınca ben daha ömrümde öyle bir koku görmedim. iyice paketledim geri aldım markete gittim kimseye birşey söylemeden müdürün yanına çıktım açtım odasında masasının üzerine koydum eminim daha kokuyordur o market
- 11-09-2023, 13:35:14Şu ana kadar tonlarca bulmuşumdur ben tarihi geçmiş ürün. Nedendir ki hep de esnaf marketler de. Sonra da ağlıyorlar BİM, A101 kapatılsın diye. O zincir market çalışanları biliyorlar ki SKT geçmiş bir ürün olsun hayatları kararır ve sahibi de onlar değil sonuçta rahatlıkla atabilirler. Beş liralık ürünü on liraya satıp, Tarihi geçmiş ürünleri veriyorlar sonra da ağlıyorlar. Esnaflara hiç güvenim yok gerçekten.mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2023, 13:36:13Aynen hocam aynısıydı işte üzerine etiket yapıştırmışlar Ulan işim gücüm olmasa da keşke dava edebilsem.chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2023, 13:36:47Yok hocam lokal büyük bir market.cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2023, 13:38:14Hocam al birini vur ötekine Allah aşkına. BİM, A101, ŞOK marketler zincirinde de her gün bu tür olaylar yaşanıyor. Ülke olarak freni patlattık biz. Baksana deprem de ne yağmalamalar, ne saçmalıklar oldu. Bizde günü bitirmenin derdine düştük ne yapalım.DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2023, 13:38:14Sıkı denetimler olmadığından böyle oluyor, geçen bir markete girdim, böyle bir koku olamaz, fare ölüsü günlerce kalmış gibi kokuyor, dışarıya koşmaca çıktım, kapının önünde kendimi tutamadım kustum.
Herkes ekmek davasında ama bu tarz SKT ler ile oynama gibi durumlarda, personelin suçu çok fazla. Nasıl bir baskı gelirse gelsin, yapmamalılar, sen yaparsan, sana da birileri yapacak, bunu düşünemiyorlar...