mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önceden dikkat etmiyordum, artık ediyorum bende.

Acı ama gerçek, bu ülke de her şey beklenir. geçmiş olsun.
Şu ana kadar tonlarca bulmuşumdur ben tarihi geçmiş ürün. Nedendir ki hep de esnaf marketler de. Sonra da ağlıyorlar BİM, A101 kapatılsın diye. O zincir market çalışanları biliyorlar ki SKT geçmiş bir ürün olsun hayatları kararır ve sahibi de onlar değil sonuçta rahatlıkla atabilirler. Beş liralık ürünü on liraya satıp, Tarihi geçmiş ürünleri veriyorlar sonra da ağlıyorlar. Esnaflara hiç güvenim yok gerçekten.