Sıkı denetimler olmadığından böyle oluyor, geçen bir markete girdim, böyle bir koku olamaz, fare ölüsü günlerce kalmış gibi kokuyor, dışarıya koşmaca çıktım, kapının önünde kendimi tutamadım kustum.

Herkes ekmek davasında ama bu tarz SKT ler ile oynama gibi durumlarda, personelin suçu çok fazla. Nasıl bir baskı gelirse gelsin, yapmamalılar, sen yaparsan, sana da birileri yapacak, bunu düşünemiyorlar...