Bu sabah kahvaltıda kavurmalı yumurta yiyecektim. Dün annemler kavurma almışlar bir marketten, kapalı bir paket içinde bilirsiniz o tarz kavurmaları. Bir tadına baktım inanılmaz acı geldi ama bu baharat acısı falan değil, bozuk acı bir tat. Neyse dedim herhalde tadı böyle yine yedim ama yok bu normal bir tat değil. Kavurmanın paketi çöpe atılmış baktım pakete hiçbir yerde son kullanma tarihi yazmıyor. arkasına baktım ettim iyice nerede gördüm son kullanma tarihini biliyor musunuz? Üzerine yapıştırılan fiyat etiketinin altındaymış, arka taraftan bakınca fark ettim. Üzerini etiket ile kapatmışlar SKT'nin. İnanılmaz bir olay gerçekten. Annem bunu almış genelde bakmaz SKT'ye falan, üç gün geçmiş üzerinden... Et bu et, et ve süt ürünleri direkt SKT geçti mi öldürür insanı. 80 TL fazla kazanacağım diye yaptığı kurnazlığa bakar mısın her kimse bunu yapan. Ben fark etmesem belki annem falan yiyecek hiç tadına dikkat etmeden.

Ülkemizde şu an yazamıyorum forum kuralları gereği ama çok aşağılık insanlar mevcut lütfen mutlaka ama mutlaka her şeyin SKT'sine STT falan bakın. Üzerine böyle etiket yapıştırabilirler, iyice kontrol edin.