Şu ana kadar tonlarca bulmuşumdur ben tarihi geçmiş ürün. Nedendir ki hep de esnaf marketler de. Sonra da ağlıyorlar BİM, A101 kapatılsın diye. O zincir market çalışanları biliyorlar ki SKT geçmiş bir ürün olsun hayatları kararır ve sahibi de onlar değil sonuçta rahatlıkla atabilirler. Beş liralık ürünü on liraya satıp, Tarihi geçmiş ürünleri veriyorlar sonra da ağlıyorlar. Esnaflara hiç güvenim yok gerçekten.
Hocam al birini vur ötekine Allah aşkına. BİM, A101, ŞOK marketler zincirinde de her gün bu tür olaylar yaşanıyor. Ülke olarak freni patlattık biz. Baksana deprem de ne yağmalamalar, ne saçmalıklar oldu. Bizde günü bitirmenin derdine düştük ne yapalım.