• 09-09-2023, 14:21:51
    #1
    başlık: 12 saat çalıştırıp 9 saatten sayan işveren
    konu kilitlenebilir teşekkürler
  • 09-09-2023, 14:23:40
    #2
    "12 Saat Çalışıp 9 Saatten Saydıran İşçi" ile aynı kafa yapısına sahip kişi diyebilir miyiz bu iş verenlere
  • 09-09-2023, 14:24:10
    #3
    kanıtların ile beraber sgkya şikayet ediyorsun geliyorlar sağlam bir ceza kösüyorlar cezadan sonra sen dava açıyosun verilmeyen haklar için zaten devlet cezası oldugu için direk seni haklı buluyorlar oradanda bir yiyor sonra insanların haklarını yemeği ögretiyorsun
  • 09-09-2023, 14:25:05
    #4
    neden çalışıyorsunuz?
  • 09-09-2023, 14:25:29
    #5
    cimere yaz hocam
  • 09-09-2023, 14:26:10
    #6
    SkylarGrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanıtların ile beraber sgkya şikayet ediyorsun geliyorlar sağlam bir ceza kösüyorlar cezadan sonra sen dava açıyosun verilmeyen haklar için zaten devlet cezası oldugu için direk seni haklı buluyorlar oradanda bir yiyor sonra insanların haklarını yemeği ögretiyorsun
    Bu yolu takip edip şikayet ettim 3 sene önce paramıda aldım ama adamlar hala sigortasız işçilerle çalışmaya devam ediyor. Olan çalışanlara oluyor. İş verenlerin bu tür cezalar caydırıcı olmadığı için haksızlığa hukuksuzluğa devam ediyorlar...
  • 09-09-2023, 14:26:50
    #7
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "12 Saat Çalışıp 9 Saatten Saydıran İşçi" ile aynı kafa yapısına sahip kişi diyebilir miyiz bu iş verenlere
    hakkımı yedirmem

    SkylarGrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanıtların ile beraber sgkya şikayet ediyorsun geliyorlar sağlam bir ceza kösüyorlar cezadan sonra sen dava açıyosun verilmeyen haklar için zaten devlet cezası oldugu için direk seni haklı buluyorlar oradanda bir yiyor sonra insanların haklarını yemeği ögretiyorsun
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden çalışıyorsunuz?
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cimere yaz hocam
  • 09-09-2023, 14:27:43
    #8
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yolu takip edip şikayet ettim 3 sene önce paramıda aldım ama adamlar hala sigortasız işçilerle çalışmaya devam ediyor. Olan çalışanlara oluyor. İş verenlerin bu tür cezalar caydırıcı olmadığı için haksızlığa hukuksuzluğa devam ediyorlar...
    ben bu işverenlerin kafasını anlamıyorum oto boka para saçıyorlar konu işçinin hakkına geldimi 1 lira fazla vermemek içingötünü yırtıyorlar gerçekten çok yazık işte ülkede bir göçmen politikası olsa şu yasadışı göçmenler gitse piyasada işçi azalsa bunları yapamazlarda neyse
  • 09-09-2023, 14:28:49
    #9
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkımı yedirmem
    hocam hakkımı yedirmem diyosun gelmişin buraya konu açıyosun bunun yerine gidip ilgili makamlara şikayet edip iş yerinde hakkını arasan daha olumlu sonuçlarla karşılarsın