başlık: 12 saat çalıştırıp 9 saatten sayan işveren
konu kilitlenebilir teşekkürler
12 saat çalıştırıp 9 saatten sayan işveren
14
●572
- 09-09-2023, 14:23:40"12 Saat Çalışıp 9 Saatten Saydıran İşçi" ile aynı kafa yapısına sahip kişi diyebilir miyiz bu iş verenlere
- 09-09-2023, 14:24:10kanıtların ile beraber sgkya şikayet ediyorsun geliyorlar sağlam bir ceza kösüyorlar cezadan sonra sen dava açıyosun verilmeyen haklar için zaten devlet cezası oldugu için direk seni haklı buluyorlar oradanda bir yiyor sonra insanların haklarını yemeği ögretiyorsun
- 09-09-2023, 14:26:10Bu yolu takip edip şikayet ettim 3 sene önce paramıda aldım ama adamlar hala sigortasız işçilerle çalışmaya devam ediyor. Olan çalışanlara oluyor. İş verenlerin bu tür cezalar caydırıcı olmadığı için haksızlığa hukuksuzluğa devam ediyorlar...SkylarGrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2023, 14:26:50hakkımı yedirmemysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SkylarGrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülerevios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-09-2023, 14:27:43ben bu işverenlerin kafasını anlamıyorum oto boka para saçıyorlar konu işçinin hakkına geldimi 1 lira fazla vermemek içingötünü yırtıyorlar gerçekten çok yazık işte ülkede bir göçmen politikası olsa şu yasadışı göçmenler gitse piyasada işçi azalsa bunları yapamazlarda neyseysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2023, 14:28:49hocam hakkımı yedirmem diyosun gelmişin buraya konu açıyosun bunun yerine gidip ilgili makamlara şikayet edip iş yerinde hakkını arasan daha olumlu sonuçlarla karşılarsınkarahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle