SkylarGrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kanıtların ile beraber sgkya şikayet ediyorsun geliyorlar sağlam bir ceza kösüyorlar cezadan sonra sen dava açıyosun verilmeyen haklar için zaten devlet cezası oldugu için direk seni haklı buluyorlar oradanda bir yiyor sonra insanların haklarını yemeği ögretiyorsun
Bu yolu takip edip şikayet ettim 3 sene önce paramıda aldım ama adamlar hala sigortasız işçilerle çalışmaya devam ediyor. Olan çalışanlara oluyor. İş verenlerin bu tür cezalar caydırıcı olmadığı için haksızlığa hukuksuzluğa devam ediyorlar...