kanıtların ile beraber sgkya şikayet ediyorsun geliyorlar sağlam bir ceza kösüyorlar cezadan sonra sen dava açıyosun verilmeyen haklar için zaten devlet cezası oldugu için direk seni haklı buluyorlar oradanda bir yiyor sonra insanların haklarını yemeği ögretiyorsun