ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yolu takip edip şikayet ettim 3 sene önce paramıda aldım ama adamlar hala sigortasız işçilerle çalışmaya devam ediyor. Olan çalışanlara oluyor. İş verenlerin bu tür cezalar caydırıcı olmadığı için haksızlığa hukuksuzluğa devam ediyorlar...
ben bu işverenlerin kafasını anlamıyorum oto boka para saçıyorlar konu işçinin hakkına geldimi 1 lira fazla vermemek içingötünü yırtıyorlar gerçekten çok yazık işte ülkede bir göçmen politikası olsa şu yasadışı göçmenler gitse piyasada işçi azalsa bunları yapamazlarda neyse