karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hakkımı yedirmem
hocam hakkımı yedirmem diyosun gelmişin buraya konu açıyosun bunun yerine gidip ilgili makamlara şikayet edip iş yerinde hakkını arasan daha olumlu sonuçlarla karşılarsın