yurtdışı iphone almak sizce hala mantıklı mı?
5
●206
- 09-09-2023, 12:47:16Üyeliği durduruldu14 pro örnek verecek olursa yd fiyatı 30 bin tl bandında üstüne 20 bin kayıt ücreti 50 bini geçiyor ki eğer kktc veya başka yere gidip kendiniz alacaksanız yol parası falanda ekleniyor üstüne. türkiye satış fiyatı trendyolda 62 bin tl civarı. yd alınca tr içi garanti olmuyor + başkasına da satamayacaksınız. böyle düşününce yd telefon almak artık mantıksız olmaya başladı. siz ne düşünüyorsunuz
- 09-09-2023, 12:49:48iPhone 14 Pro şu an amazon'da 58 bin: https://www.amazon.com.tr/Apple-iPho...46&sr=8-5&th=1md_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şekilde 8 bin farka değmez yurt dışı telefon diye düşünüyorum. - 09-09-2023, 12:51:45Üyeliği durduruldulink için teşekkürler hocam bende en ucuz trendyolda var sanıyordum. sizce 14 pro almak mantıklı mı şimdi yoksa 15 pro beklemek miJimmyBrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2023, 12:52:483 gün kaldı, çıkışı da cuma gün olur muhtemelen, diğer hafta da gönderimler başlar. Süre çok az o yüzden beklenmeli diye düşünüyorum hocam.md_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2023, 13:08:2720 bin vermek çok mantıksız yılda 8 ay hakkınız var zaten şu an ki koşullarda alırsanız seneye Ağustos Eylül e kadar kullanabilirsiniz o zamanın şartlarında da 4 ay uzatma için yeni yöntemler çıkar veya şu an olduğu gibi 1-2 bin lira civarına uzatan arkadaşlar devam eder daha uygun yollu halletmiş olursunuz bence böyle daha mantıklı