link için teşekkürler hocam bende en ucuz trendyolda var sanıyordum. sizce 14 pro almak mantıklı mı şimdi yoksa 15 pro beklemek mi
3 gün kaldı, çıkışı da cuma gün olur muhtemelen, diğer hafta da gönderimler başlar. Süre çok az o yüzden beklenmeli diye düşünüyorum hocam.