14 pro örnek verecek olursa yd fiyatı 30 bin tl bandında üstüne 20 bin kayıt ücreti 50 bini geçiyor ki eğer kktc veya başka yere gidip kendiniz alacaksanız yol parası falanda ekleniyor üstüne. türkiye satış fiyatı trendyolda 62 bin tl civarı. yd alınca tr içi garanti olmuyor + başkasına da satamayacaksınız. böyle düşününce yd telefon almak artık mantıksız olmaya başladı. siz ne düşünüyorsunuz