Aktif olarak dijital pazarlama hizmeti veriyorum ve işimde başarılıyım.
Öyle ki, ben müşterilerime başarısızlık durumunda ücret iadesi garantisi veriyorum, o denli kendime güvenim tam bu konuda.
Şu ana kadar çalışmaya başladığım tüm müşterilerimle yola devam ediyoruz. Henüz başarısızlık nedeniyle ayrılan bir müşterim olmad.
Fakat artık tıkandım. Gelir sabitlendi, daha fazla iş alsam daha fazla kazanabilir ve geliri büyütebilirim. Lakin bu durumda kalitesiz ve verimsiz sonuçların ortaya çıkması muhtemel.
Birkaç kez bu işi büyütmek üzere yetiştirecek kişilerle anlaştım ama yarı yolda kaldım.
Şimdi ya yerimde saymaya devam edeceğim yada bir şekilde bu işi büyütmem gerekiyor.
Sizce bu durumda benim gibi işe sahiplenecek birini ortak almak mantıklı olur mu? Şayet ortaklık için belirleyeceğim parayı ortalama 7-8 ayda geri kazanacağı kesin. Belki daha fazlasını bile kazanacağı kesin.
Ne yapacağımı şaşırdım... Ekipleri olan arkadaşlar, ekip kurmayı nasıl başardınız
Bana bir yol gösterin dostlar.Kaşınma, tek tabanca yoluna devam et. Kazandığında yetin mi dersiniz?