• 26-08-2023, 17:28:26
    #1
    Merhabalar,

    Aktif olarak dijital pazarlama hizmeti veriyorum ve işimde başarılıyım.
    Öyle ki, ben müşterilerime başarısızlık durumunda ücret iadesi garantisi veriyorum, o denli kendime güvenim tam bu konuda.
    Şu ana kadar çalışmaya başladığım tüm müşterilerimle yola devam ediyoruz. Henüz başarısızlık nedeniyle ayrılan bir müşterim olmad.

    Fakat artık tıkandım. Gelir sabitlendi, daha fazla iş alsam daha fazla kazanabilir ve geliri büyütebilirim. Lakin bu durumda kalitesiz ve verimsiz sonuçların ortaya çıkması muhtemel.
    Birkaç kez bu işi büyütmek üzere yetiştirecek kişilerle anlaştım ama yarı yolda kaldım.

    Şimdi ya yerimde saymaya devam edeceğim yada bir şekilde bu işi büyütmem gerekiyor.

    Sizce bu durumda benim gibi işe sahiplenecek birini ortak almak mantıklı olur mu? Şayet ortaklık için belirleyeceğim parayı ortalama 7-8 ayda geri kazanacağı kesin. Belki daha fazlasını bile kazanacağı kesin.

    Ne yapacağımı şaşırdım... Ekipleri olan arkadaşlar, ekip kurmayı nasıl başardınız Bana bir yol gösterin dostlar.
    Kaşınma, tek tabanca yoluna devam et. Kazandığında yetin mi dersiniz?
  • 26-08-2023, 17:30:02
    #2
    Çözümü sunuyorum. Bir kişi buluyorsunuz sektörde yeni vs. Olan o kendi alanlarını öğretiyor sen kendi alanını ve ortak oluyorsunuz
  • 26-08-2023, 17:30:14
    #3
    Hocam nerde ortaklık orda bokluk derler.
  • 26-08-2023, 17:36:13
    #4
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Aktif olarak dijital pazarlama hizmeti veriyorum ve işimde başarılıyım.
    Öyle ki, ben müşterilerime başarısızlık durumunda ücret iadesi garantisi veriyorum, o denli kendime güvenim tam bu konuda.
    Şu ana kadar çalışmaya başladığım tüm müşterilerimle yola devam ediyoruz. Henüz başarısızlık nedeniyle ayrılan bir müşterim olmad.

    Fakat artık tıkandım. Gelir sabitlendi, daha fazla iş alsam daha fazla kazanabilir ve geliri büyütebilirim. Lakin bu durumda kalitesiz ve verimsiz sonuçların ortaya çıkması muhtemel.
    Birkaç kez bu işi büyütmek üzere yetiştirecek kişilerle anlaştım ama yarı yolda kaldım.

    Şimdi ya yerimde saymaya devam edeceğim yada bir şekilde bu işi büyütmem gerekiyor.

    Sizce bu durumda benim gibi işe sahiplenecek birini ortak almak mantıklı olur mu? Şayet ortaklık için belirleyeceğim parayı ortalama 7-8 ayda geri kazanacağı kesin. Belki daha fazlasını bile kazanacağı kesin.

    Ne yapacağımı şaşırdım... Ekipleri olan arkadaşlar, ekip kurmayı nasıl başardınız Bana bir yol gösterin dostlar.
    Kaşınma, tek tabanca yoluna devam et. Kazandığında yetin mi dersiniz?
    strateji ve ilk kurulumlari kendi uzerinize almalisiniz. rutin islemler icin de jr alin isletmenize. siz musteri iletisimi ve ilk kurulumlarla stratejiyi olusturacaksiniz. sonrasinda rutin islemler icin jr kendini gelistirerek ilerleyecek. haftalik olarak hesaplari ve haliyle jr arkadasinizi kontrol edeceksiniz. boylelikle bir sirket kulturunun de temelini atmis olacaksiniz.
    her jr ihtiyaci duydugunuzda da sirketinizi biraz daha buyutmenin keyfine varacaksiniz.
    jr'in sirketinize maliyetini iyice hesaplayip dogru planla olabildigince fazla musteri edinerek ilerleyebilirsiniz.
    musteri kaybiniz mutlaka olacaktir, kendinize bir loss plani mutlaka olusturun ki caniniz sikilmasin.
    sevgiler
  • 26-08-2023, 17:50:59
    #5
    Bu kadar güveniyorsanız zam yapın. Az para verenler elensin çok verenlerle aynı çalışmayla daha çok kazanın
  • 26-08-2023, 18:00:45
    #6
    Türkiye’deki girişimci arkadaşların en büyük problemi bildiğini sanıp bilmemesidir. Bir işte iyi olman onu iyi yaptığın anlamına gelmez. Bunu büyültemiyorsan demek ki yeterince iyi yapamıyorsun demektir.

    Şimdi sorunu öğrendiğine göre çözümünü öğreteyim; Kendine bir koç tut, illa ki koçlar sporlar da olmaz iş dünyaların da da olur. Seni geliştirebilecek, eksiklerini beraber analiz edebileceğin bir iş koçu tutman gerek ve bundan danışmanlık alman gerek.

    Bunu yapmam deme çünkü bunu dünyadaki en büyük şirketler, en iyi direktörler bile yapıyor.

    Sorunu ve çözümünü öğrendiğin için çözebileceğini umuyorum.

    Kolay gelsin
  • 26-08-2023, 18:03:38
    #7
    CryptoAI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye’deki girişimci arkadaşların en büyük problemi bildiğini sanıp bilmemesidir. Bir işte iyi olman onu iyi yaptığın anlamına gelmez. Bunu büyültemiyorsan demek ki yeterince iyi yapamıyorsun demektir.

    Şimdi sorunu öğrendiğine göre çözümünü öğreteyim; Kendine bir koç tut, illa ki koçlar sporlar da olmaz iş dünyaların da da olur. Seni geliştirebilecek, eksiklerini beraber analiz edebileceğin bir iş koçu tutman gerek ve bundan danışmanlık alman gerek.

    Bunu yapmam deme çünkü bunu dünyadaki en büyük şirketler, en iyi direktörler bile yapıyor.

    Sorunu ve çözümünü öğrendiğin için çözebileceğini umuyorum.

    Kolay gelsin
    "İyi yapamamak" ile yeterince pazarlayamamak arasındaki farkı keşfetmenizi umuyorum hocam
  • 26-08-2023, 18:05:41
    #8
    Merhabalar,
    bir zamanlar benim de yaşadığım bir olayı bizzat yaşıyorsunuz. Acizhane tavsiyem, (eğer yeni bir zam yapmadıysanız) mevcut müşterilerinize ekonomik koşulları gerekçe göstererek makul zam geçişi yapın. Baskıcı olmayın fakat artık mevcut tutarlarla ayakta kalmanın zor olduğunu iletin. Kabul etmeyenlerle kibarca teşekkür edip yolları ayırın. Memnun olan hiçbir müşteri inanın macera aramaz.
    Ekip veya ortak konusuna gelince, şahsen asla sıcak bakamıyorum. Ortak malı k...ler yemez diye bir söz var, maalesef ülkemizde böyle. Çok yi, denk bir ortağa rastlarsanız ne ala, beraber yürür gider, işleri büyütürsünüz de. Ama genellikle sizi dibe çekecek ve iş bilmez biri denk gelecektir ve sizdeki kazanımları da sömürüp moral bozup gidecektir, uzak durmanızı öneririm.

    Ekip olayına gelince, ağzımın cok yandığı konulardn da birisi. Jr genç buluyor, enerjinizi veriyor, aktarıyor ve iş öğretiyorsunuz, tam fayda üretecek, hoopp işe gelmiyor. Başka bir yere kaçıyor, yada telefonunu açmıyor. O da olmadı, en basit şeylerde bile beceriksiz olabiliyor ve kafası başka yerlerde oluyor. İşin özü, sizin gibi işi kimse sahiplenmiyor.
    Biraz zamlayıp, 1 veya 2 yeni müşteri bünyeye katıp tek ilerlemek en güzeli derim...
  • 26-08-2023, 18:12:23
    #9
    solmodern adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nerde ortaklık orda bokluk derler.


    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekip arkadaşı almak yerine gerçekten güvendiğiniz birini ortak alırsanız sizin kadar işinize sahip çıkarsa eğer daha mantıklı olur.
    Bu denendi hocam.

    cakedig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    strateji ve ilk kurulumlari kendi uzerinize almalisiniz. rutin islemler icin de jr alin isletmenize. siz musteri iletisimi ve ilk kurulumlarla stratejiyi olusturacaksiniz. sonrasinda rutin islemler icin jr kendini gelistirerek ilerleyecek. haftalik olarak hesaplari ve haliyle jr arkadasinizi kontrol edeceksiniz. boylelikle bir sirket kulturunun de temelini atmis olacaksiniz.
    her jr ihtiyaci duydugunuzda da sirketinizi biraz daha buyutmenin keyfine varacaksiniz.
    jr'in sirketinize maliyetini iyice hesaplayip dogru planla olabildigince fazla musteri edinerek ilerleyebilirsiniz.
    musteri kaybiniz mutlaka olacaktir, kendinize bir loss plani mutlaka olusturun ki caniniz sikilmasin.
    sevgiler
    IK işi de bir profesyonellik gerektirir. Orada süreci nasıl yönetebilirim emin değilim ama Jr. fikri çok mantıklı. Yani inanın çalışacak olan arkadaşla paylaşmasını hep biliyor olacağım.

    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümü sunuyorum. Bir kişi buluyorsunuz sektörde yeni vs. Olan o kendi alanlarını öğretiyor sen kendi alanını ve ortak oluyorsunuz
    Bu denendi hocam ama olmadı. Dijital pazarlama aslında basite alınsa da kreatif bir beyin istiyor. Sadece panelleri yönetmek ve analiz yeterli kalmıyor.

    hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar güveniyorsanız zam yapın. Az para verenler elensin çok verenlerle aynı çalışmayla daha çok kazanın
    Hocam zaten piyasa düzeyinde bir fiyatla çalışıyorum. Buradan daha da yükseltsem karşı taraf bunu fırsatçılık olarak algılayabilir. Çoğu ile gerçek anlamda iyi bir ilişki içerisindeyim. Para göz moduna düşmekte istemem.

    CryptoAI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye’deki girişimci arkadaşların en büyük problemi bildiğini sanıp bilmemesidir. Bir işte iyi olman onu iyi yaptığın anlamına gelmez. Bunu büyültemiyorsan demek ki yeterince iyi yapamıyorsun demektir.

    Şimdi sorunu öğrendiğine göre çözümünü öğreteyim; Kendine bir koç tut, illa ki koçlar sporlar da olmaz iş dünyaların da da olur. Seni geliştirebilecek, eksiklerini beraber analiz edebileceğin bir iş koçu tutman gerek ve bundan danışmanlık alman gerek.

    Bunu yapmam deme çünkü bunu dünyadaki en büyük şirketler, en iyi direktörler bile yapıyor.

    Sorunu ve çözümünü öğrendiğin için çözebileceğini umuyorum.

    Kolay gelsin
    Konu bir tartışmaya dönsün istemem fakat aşırı saçma bir çıkarımda bulunmuşsunuz. Ben her şeyi bilmediğim için zaten bu konuyu açıyorum. Dijital pazarlamada hala %100 her şeyi bilmiyorum ve herkesin bilmesi de imkansız. Çünkü dijital pazarlamada sistemler ve algoritmalar işin %50-60'ını kapsıyor ama kreatif taraf bambaşka, test edilmesi, denenmesi gereken dünya..
    Bir marka geldiğinde bana eğer bilmediğim bir kısım olursa saatlik ücret ile burada hala daha eğitim aldığım arkadaşlar var. Hala daha farklı sektörlerde testler ve geliştirmeler yapmaya devam ediyorum. Ben dijital pazarlama uzmanıyım, insan kaynakları uzmanı veya takım lideri değilim.