İyi kazanan şirketimi büyütemiyorum...
12
●730
- 26-08-2023, 18:17:55solmodern adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecanuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecakedig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÜzerime alındımCryptoAI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnanın düşündüğünüz gibi her şeyi biliyorum veya bilirim diyenlerden değilim
- 26-08-2023, 18:26:25isletme bunyesine dahil ettiginiz jrlar her daim kendini yetistirip buyuyecek ve ayrilacaktir. bu sizin isinizi ne denli iui yaptiginizi gosterecektir, sakin ha besle buyut oysun gozunu gibi bir tavra burunmeyin. az maas ya da hak verdiginiz icin olmayacaktir bu durum. sektor geregi buyudugunu dusunen her kisi ucmaya calisacaktir, calismalidir da.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha cok otomasyona yonelmeniz, minimum isgucu katmanizi saglar. olabildigince otomasyon toollari kullanin. marketing automatiknlar, bid optimizerlar, bidget optimizerlar kisi ihtiyacinizdan biraz olsun arindirabilir sizi.
ayni sekilde raporlama toollari ile ciddi bir zaman da kazanacaksinizdir.
son olarak; butik kalmak iyidir, ancak talep varsa arz etmek mecburiyetindesinizdir.
sevgiler - 26-08-2023, 18:30:47Özellikle çalıştığım müşterilerim birilerine önermek istiyor beni. Lakin hep geri çevirmek mecburiyetinde kalıyorum.cakedig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse üzerine alınmasın ama sektörün kanayan yarası var. Bu yara ben işi biliyorum diyerek tek bildiğim reklam panellirini kullanmak. Aldığım müşterilerim daha önce farklı kişilerle çalışıyor. Giriyorum raporu inceliyorum ve üzülüyorum. Çünkü adamın binlerce liralarının boşuna harcanmasına sebep oluyorlar.
Haliyle doğru çalışan, dürüst çalışan bulmak zor geliyor onlara. Temkinli yaklaşıyorlar ve hak veriyorum.