Türkiyedeki girişimci arkadaşların en büyük problemi bildiğini sanıp bilmemesidir. Bir işte iyi olman onu iyi yaptığın anlamına gelmez. Bunu büyültemiyorsan demek ki yeterince iyi yapamıyorsun demektir.
Şimdi sorunu öğrendiğine göre çözümünü öğreteyim; Kendine bir koç tut, illa ki koçlar sporlar da olmaz iş dünyaların da da olur. Seni geliştirebilecek, eksiklerini beraber analiz edebileceğin bir iş koçu tutman gerek ve bundan danışmanlık alman gerek.
Bunu yapmam deme çünkü bunu dünyadaki en büyük şirketler, en iyi direktörler bile yapıyor.
Sorunu ve çözümünü öğrendiğin için çözebileceğini umuyorum.
Kolay gelsin
"İyi yapamamak" ile yeterince pazarlayamamak arasındaki farkı keşfetmenizi umuyorum hocam