Değerli arkadaşlar;
Özellikle genç kullanıcılarımız için bir kaç şey karalamak istedim, zamanınızı çaldığım için şimdiden kusura bakmayın.
İnsanlar kendilerine koydukları hedefler doğrultusunda ilerleyebilirler..
Hedef ne kadar ilerideyse bi o kadar motivasyon, sabır, hırs ve çaba harcanır.
Örneğin kendimden bahsedeyim; Ben 15-16 yaşlarımdan bu yana web sektöründe iş yapıyorum. Sürekli olarak kendime 1-2-3-5 yıllık hedefler koydum, hedef koymaya devam ediyor bu hedefler doğrultusunda ilerliyorum.
Siz de kendinize hedefler koyun ve gelecek yıllardaki kendinize not bırakın.
3 sene sonra ne yapmak istiyorsunuz?
3 sene sonra kendinizi nerede görmek istiyorsunuz?
3 sene sonra hangi işinizi büyütmek istiyorsunuz ve kendi geleceğiniz hakkında neler planlıyorsunuz?
Hedefi olmayan bir kişi navigasyon ve harita olmadan bilmediği yollarda ilerlemeye çalışan şöföre benzer. Bunu sakın unutmayın..
3 yıl sonrası için kendine bir not bırak
53
●2.582
- 20-08-2023, 17:58:36Administrator
- 20-08-2023, 18:01:03AdministratorEğer sağlık sorunu yaşamazsak ve yaşıyor olursak bizde burada olmaya devam edeceğiz.Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu biraz daha gençler açısından farkındalık oluşturabilmek ve gelecekte daha güçlü olabilmeleri amacıyla açtım. - 20-08-2023, 18:04:54İş olarak: 3 yıl içerisinde yurtdışında şirket kurup satışlarımı tamamen oraya taşımayı planlıyorum ve hayal ediyorum.
Hayat olarak: 3 yıl içerisinde bahçeli sessiz ve huzurlu bir ev satın almak ve hayat arkadaşımla orada birlikte yaşamayı istiyorum.
Bugüne kadar istediğim ve hayal ettiğim her şeyi başardım umarım bunları da başaracağım.
- 20-08-2023, 18:05:1312. Sınıfa geçtim şu an sınava çalışmaya yeni başladım, geçte olsa fark ettim. Henüz bir meslek kararım yok fakat zaten burada bulunduğuma göre dijital ortamda bir şeyler kazanmak istiyorum.
3 yıl sonra güzel bir üniversitede öğrenim görmeye devam ediyor olarak görmek istiyorum kendimi. Sınav için henüz yeterli değilim fakat inşallah son güne kadar devam edeceğim
