Değerli arkadaşlar;
Özellikle genç kullanıcılarımız için bir kaç şey karalamak istedim, zamanınızı çaldığım için şimdiden kusura bakmayın.
İnsanlar kendilerine koydukları hedefler doğrultusunda ilerleyebilirler..
Hedef ne kadar ilerideyse bi o kadar motivasyon, sabır, hırs ve çaba harcanır.
Örneğin kendimden bahsedeyim; Ben 15-16 yaşlarımdan bu yana web sektöründe iş yapıyorum. Sürekli olarak kendime 1-2-3-5 yıllık hedefler koydum, hedef koymaya devam ediyor bu hedefler doğrultusunda ilerliyorum.
Siz de kendinize hedefler koyun ve gelecek yıllardaki kendinize not bırakın.
3 sene sonra ne yapmak istiyorsunuz?
3 sene sonra kendinizi nerede görmek istiyorsunuz?
3 sene sonra hangi işinizi büyütmek istiyorsunuz ve kendi geleceğiniz hakkında neler planlıyorsunuz?
Hedefi olmayan bir kişi navigasyon ve harita olmadan bilmediği yollarda ilerlemeye çalışan şöföre benzer. Bunu sakın unutmayın..