Konu
3 yıl sonrası için kendine bir not bırak
20-08-2023, 18:01:03
#4
Coşkun Çetin
Administrator
Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 yıl sonra gene burdayım
Eğer sağlık sorunu yaşamazsak ve yaşıyor olursak bizde burada olmaya devam edeceğiz.
Konuyu biraz daha gençler açısından farkındalık oluşturabilmek ve gelecekte daha güçlü olabilmeleri amacıyla açtım.