Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıl sonra gene burdayım
Eğer sağlık sorunu yaşamazsak ve yaşıyor olursak bizde burada olmaya devam edeceğiz.
Konuyu biraz daha gençler açısından farkındalık oluşturabilmek ve gelecekte daha güçlü olabilmeleri amacıyla açtım.