Konu
3 yıl sonrası için kendine bir not bırak
20-08-2023, 18:00:23
#3
ademakcan
3 yıl sonra kendi markamı güzel yerlere taşımayı düşünüyorum. Bunun için alt yapıyı kurmaya devam ediyorum.