12. Sınıfa geçtim şu an sınava çalışmaya yeni başladım, geçte olsa fark ettim. Henüz bir meslek kararım yok fakat zaten burada bulunduğuma göre dijital ortamda bir şeyler kazanmak istiyorum.

3 yıl sonra güzel bir üniversitede öğrenim görmeye devam ediyor olarak görmek istiyorum kendimi. Sınav için henüz yeterli değilim fakat inşallah son güne kadar devam edeceğim