• 20-08-2023, 01:44:24
    #10
    İphone aldıracak olsa 20k kayıt ücreti yapar mıydı Stoktakileri eritirler artık üzerimizde
  • 20-08-2023, 01:46:11
    #11
    Selam olsun,

    Şükürsüzler sizi.
    Tuşlu telefon kullanıyorduk biz 20 li yaşlarda.
    Almanyada insanlar tuşlu telefon bulamıyorlar hepsi kıskanacak bizi haberiniz yok.
  • 20-08-2023, 01:48:04
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Monster notebookda geçerli olur mu acaba indirim, telefonda çok seçeneğimiz yokta
  • 20-08-2023, 01:48:41
    #13
    Yönetici onayı bekliyor
    Monster Notebook markası, Türkiye'deki üretim tesislerinde üretim yapmakta.13 Haz 2023




    yazıyor internette, tek işe yarayan kısım bu olur herhalde
  • 20-08-2023, 01:50:42
    #14
    yerli pc ne var monster mi ?
  • 20-08-2023, 01:51:06
    #15
    Eternal26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monster Notebook markası, Türkiye'deki üretim tesislerinde üretim yapmakta.13 Haz 2023




    yazıyor internette, tek işe yarayan kısım bu olur herhalde
    casper ve monster var benimde bildiğim.
  • 20-08-2023, 02:03:25
    #16
    Elhamdulillah basımızdan eksik etmesin ccc
  • 20-08-2023, 02:05:01
    #17
    Bizim ülkede neye sevindiysek kursağımızda bıraktılar.
  • 20-08-2023, 02:06:07
    #18
    bu adam bi ölsün diğer gün mezarına işeyen çok olur