• 20-08-2023, 12:22:49
    #28
    soğan ekmek yerim reis den vazgeçmem iyi oldu amerigaya amborga uyguluyoruz !

    tabiki yerli milli ürünler olacak 2023 kalkınma projesi maddelerinden biri..
  • 20-08-2023, 12:31:03
    #29
    zaten öyle olacaktı
  • 20-08-2023, 20:44:51
    #30
    r10 da tokatlanmayan profil kalmamıştır heralde
  • 20-08-2023, 20:54:44
    #31
    Böyle bir bilgi var ortada doğruluğunu teyit edemedim ama yarın öbür gün çıkar kokusu doğruysa eğer.

  • 20-08-2023, 21:05:52
    #32
    vestel venüs artık telefon üretmiyor diye biliyorum.
  • 21-08-2023, 02:23:59
    #33
    20 sene evvel elde mizrak g.te Yaprak geziyorduk sukursuzler