İphone bekleyen gençlere vestel venüs şoku - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İphone bekleyen gençlere vestel venüs şoku
32
●
2.494
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İphone bekleyen gençlere vestel venüs şoku
1
2
3
4
20-08-2023, 01:44:24
#10
RaXeS
İphone aldıracak olsa 20k kayıt ücreti yapar mıydı
Stoktakileri eritirler artık üzerimizde
20-08-2023, 01:46:11
#11
serterefendi
Selam olsun,
Şükürsüzler sizi.
Tuşlu telefon kullanıyorduk biz 20 li yaşlarda.
Almanyada insanlar tuşlu telefon bulamıyorlar hepsi kıskanacak bizi haberiniz yok.
20-08-2023, 01:48:04
#12
Eternal26
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Monster notebookda geçerli olur mu acaba indirim, telefonda çok seçeneğimiz yokta
20-08-2023, 01:48:41
#13
Eternal26
Yönetici onayı bekliyor
Monster Notebook markası,
Türkiye'deki üretim tesislerinde üretim yapmakta
.13 Haz 2023
yazıyor internette, tek işe yarayan kısım bu olur herhalde
20-08-2023, 01:50:42
#14
Tartaros
yerli pc ne var monster mi ?
20-08-2023, 01:51:06
#15
Balina
Eternal26 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Monster Notebook markası,
Türkiye'deki üretim tesislerinde üretim yapmakta
.13 Haz 2023
yazıyor internette, tek işe yarayan kısım bu olur herhalde
casper ve monster var benimde bildiğim.
20-08-2023, 02:03:25
#16
emirhanx
Elhamdulillah basımızdan eksik etmesin ccc
20-08-2023, 02:05:01
#17
emseryuke
Bizim ülkede neye sevindiysek kursağımızda bıraktılar.
20-08-2023, 02:06:07
#18
DigitalTrade
bu adam bi ölsün
diğer gün mezarına işeyen çok olur
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler