• 20-08-2023, 02:18:21
    #19
    sunucuoptimizasyon.com
    Eternal26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monster Notebook markası, Türkiye'deki üretim tesislerinde üretim yapmakta.13 Haz 2023




    yazıyor internette, tek işe yarayan kısım bu olur herhalde
    Evet monster, casper gibi ithal parçalarla Türkiye'de montaj yapan şirketler geçerli olur bu şartlar doğru ise.

    Telefon için ise pek fazla seçenek yok vestel, casper, reeder gibi markaların telefonları var onlar da ne işe yarar.
  • 20-08-2023, 02:41:12
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    üretilen veya montajlanan diyor acaba itopya gibi sitelerdeki hazır sistemler buna dahil olur mu
  • 20-08-2023, 02:46:18
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet monster, casper gibi ithal parçalarla Türkiye'de montaj yapan şirketler geçerli olur bu şartlar doğru ise.

    Telefon için ise pek fazla seçenek yok vestel, casper, reeder gibi markaların telefonları var onlar da ne işe yarar.
    32 binlik laptop vergisiz 29 a falan geliyormuş, yani çok bi katkısı olmadı gene bu olayların bir şekilde göz boyama başarılı oldu ama
  • 20-08-2023, 05:12:11
    #22
    Hocalarım,
    Bu memlekette sıradan vatandaşsanız yaşama sebebiniz vergi vermektir.

    Sonunda bana faydası olan bir şey çıkacak diye düşünen olduysa üzülürüm.
  • 20-08-2023, 08:42:38
    #23
    Vestel hissesi alınır (ytd) Şaka bi yana bu resmi bir haber değil galiba ama buna benzer şartlar olacağını düşünüyorum ben de.
  • 20-08-2023, 09:39:38
    #24
    Monster bilgisayar hayali kuranlar da çok ümitlenmesinler.
    Marka sınırlaması yanında kesinlikle fiyat sımırlamasımda olur.
    Yani 50-60 bin liralık oyun bilgisayarını 25-30 bine almayı hayal etmeyin.
    Muhtemelen 25-30 bin lik bilgiaayarı 10-15 bine alma hakkı tanırlar.
    İyi ekran kartlı üst düzey bir monster hayal edenler iphone hayal edenler gibi yaya kalır.
    Artık kimse de başkan seçim vaadini yerine getirmedi demesin)))
  • 20-08-2023, 11:29:47
    #25
    Ben kesin üst limit 20.000₺ gibi bir şey olur. iPhone 11’ i anca alırız diyordum. Durum bu şekilde ise hiçbir işe yaramamış.
  • 20-08-2023, 11:36:59
    #26
    Bu millete fazla bu kadar büyük beklentiye girip lüks alacağını sanmak sizin neyinize alın kuru ekmek yersiniz yeter
  • 20-08-2023, 11:40:32
    #27
    Yerli ve milli desteklemiyor muyduk zaten?