Eğitim satmıyorum ama eğitim satanlara haksızlık edildiği, zan altında bırakıldığı fikri oluştu nedense. Eğer bir eğitimi alıp beğenmiyorsanız yorum yapar diğer potansiyel alıcılara bunu iletirsiniz. Yok eğer almadan yorum yapıyorsanız zaten baştan ofsayt. Ben e book alacak olsam mutlaka önceki traderlarına bakar, buna göre bir fikir oluştururum. Ayrıca internette öğrendiğim en iyi şey bir fikir varsa mutlaka bir kıvılcımı ateşlediği yönünde. Belki e book genel anlamda başlığıyla uyumlu değildir ama oradaki bir kelime fitili ateşleyebilir.
Eleştirmektense üretmek daha değerli. Milyon kiraya satılmayan her e book değerlidir.
Sizinki de bir görüş, ben saygı duyarım benimki de ayrı bir görüş
%1 lik kesimde olduğumuz için iltifat kabul etmek istiyorum. isim ve marka bildirilmediği için hakaret olarak da alabiliriz.
siz gerçekten 40 liraya 4k kazanç kapısının yolunu açabileceğinize inanıyorsanız ki bu müşterilerin %99 u buna inanıyor o zaman problem satıcı da değil gibi.
bu kategori tamamen yasaklanmalı. kısıtlar getirilmesli. örneğin 200 dk altı videosuz bir egitim satışı yapılamamalı. bu kitaplar en az 50 sayfa gibi 100 sayfa gibi kısıtlar ile sınırlandırılmalı. 20 yıldır şu alemdeyim. her sene niyet ediyorum 30. sayfada kalıyorum bi kitap yazmaya. adam 15 gün önce sektöre gelmiş kitap satıyor. 4 satır .txt gelde gülme
Merak edip bir kere Tinder eğitimi aldım. Profiliniz uçsun, sürüyle beğeni alın tarzıydı.
Eğitim içeriği;
Hesabınızı kız olarak açın, sonra erkeğe çevirin olmuştu
Erkek erkeğe ne yapacaksak sonra...
Eğitim satmıyorum ama eğitim satanlara haksızlık edildiği, zan altında bırakıldığı fikri oluştu nedense. Eğer bir eğitimi alıp beğenmiyorsanız yorum yapar diğer potansiyel alıcılara bunu iletirsiniz. Yok eğer almadan yorum yapıyorsanız zaten baştan ofsayt. Ben e book alacak olsam mutlaka önceki traderlarına bakar, buna göre bir fikir oluştururum. Ayrıca internette öğrendiğim en iyi şey bir fikir varsa mutlaka bir kıvılcımı ateşlediği yönünde. Belki e book genel anlamda başlığıyla uyumlu değildir ama oradaki bir kelime fitili ateşleyebilir.
Eleştirmektense üretmek daha değerli. Milyon kiraya satılmayan her e book değerlidir.
Fikirlerinize katılıyorum , satış yaptığım her müşterime; inceledikden sonra iyi kötü fark etmez konuya yorum yapar mısınız diye bir bilgi geçiyorum.
yüzde 1 olan kesimde oldugum için pek bir sorun görmüyorum.Kendim kazanmadığım eğitimi forumda satmam.Eğer facebook tan az çok anlıyorsanız size eğitimimi ücretsiz verebilirim.Uygulayıp kazandırmama gibi bir durum söz konusu bile değil çünkü.
Ekstra piyasada çok eğitim oldugu ve çoğunun çöp olması gibi etmenler bizlerinde satışlarını düşürdü.Çünkü alan adam diğerleride aynıdır deyip almıyor.