Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş modelini ücretsiz anlatmak artık yasak olduğu için paylaşım olmayabilir hocam.
yanlış bir yaklaşım hocam bence. Mesela siz bunu ücretsiz anlatsanız ve benim zamanım yoksa yine sizden bu hizmeti almak isterim.


Bu model kuralı yüzünden bilgi paylaşımı olmuyor. Allah korusun r10 da batsın istemem