Ben de bir iki eğitim aldım çöp. Maalesef r10 yöneticileri müdahale etmiyor eskiden ne abiler vardı çayır çayır bilgi paylaşırdı.
Şimdi ana konuların içi hep ticaret başlıkları bilgi verme yok
İş modelini ücretsiz anlatmak artık yasak olduğu için paylaşım olmayabilir hocam.