yüzde 1 olan kesimde oldugum için pek bir sorun görmüyorum.Kendim kazanmadığım eğitimi forumda satmam.Eğer facebook tan az çok anlıyorsanız size eğitimimi ücretsiz verebilirim.Uygulayıp kazandırmama gibi bir durum söz konusu bile değil çünkü.
Ekstra piyasada çok eğitim oldugu ve çoğunun çöp olması gibi etmenler bizlerinde satışlarını düşürdü.Çünkü alan adam diğerleride aynıdır deyip almıyor.